|
Temas Activos Lista de miembros Calendario Buscar |
| |
| 2ª Autonómica | |
| Foro Arosafutbol.net - Fútbol Local en Arousa : Foro Arosa Fútbol : Foro Arosa Fútbol : 2ª Autonómica |
| |
|
| Página de 3 Siguiente >> |
| Autor | Mensaje |
|
sello y llaves
Usuario iniciado
Joined: 28 Julio 2010 Localización: San Miguel de Deiro Estatus On Line: No conectado Mensajes: 3 |
![]() Tema: torrado dimisionPosted: 28 Julio 2010 a las 09:10 |
|
queremos cuentas claras ee que abandones o club
|
|
IP Logada |
|
|
Oleguer23
Usuario conocedor de Arosa Fútbol
Joined: 17 Noviembre 2009 Localización: Guatamala Estatus On Line: No conectado Mensajes: 95 |
![]() Posted: 28 Julio 2010 a las 14:25 |
|
?????????????????????????????
|
|
|
puto amo pa holanda¡¡a fumar joins¡¡¡
|
|
IP Logada |
|
|
kate ryan
Usuario hackeando códigos de Arosa F
Joined: 16 Mayo 2009 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 370 |
![]() Posted: 28 Julio 2010 a las 15:48 |
|
jajajajajajajajajja
si k se vai enterar o jicho jajajajajaj |
|
IP Logada |
|
|
kate ryan
![]() Posted: 28 Julio 2010 a las 15:48 |
|
vai ser o mais famoso do foro o tipo ese mima
|
|
IP Logada |
|
|
ivan campo
Joined: 05 Septiembre 2008 Localización: Pontevedra Estatus On Line: No conectado Mensajes: 165 |
![]() Posted: 28 Julio 2010 a las 17:17 |
|
que pasou lo????
|
|
IP Logada |
|
|
kate ryan
![]() Posted: 28 Julio 2010 a las 23:00 |
|
joder mira o k se leva falado de ese tipo e do deiro
|
|
IP Logada |
|
|
congo
Usuario iniciado
Joined: 29 Julio 2010 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 5 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 11:04 |
|
calquera que teña un pouco de sentido comun, esta farto de saber que o unico que fixo este home desde que se cometeu o error de darlle aljo de mando foi votar a perder o traballo feito nos ultimos anos.
non vale. |
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
Joined: 13 Octubre 2006 Localización: Iraq Estatus On Line: No conectado Mensajes: 2520 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 12:09 |
|
Quen sementa ventos recolle tempestades
Din que a vida, antes ou despois, pon a cada un no seu lugar, así que, se se fan cousas malas durante a vida dun, probablemente antes ou despois a vida sexa mala con el. Se sempre facemos dano ou prexudicamos aos que nos rodean, o día que os necesitemos non farán nada por axudarnos, e se levamos unha mala vida, pois remataremos mal. Dito español moi coñecido (e acertado diría eu), recollido no "libro hispano-panamericano de ditos populares, refrans e sentencias" Pó caso ven a pelo... |
|
|
www.deiro.mex.tl
PAXINA FOROFA E INDEPENDIENTE DA UDSM DEIRO |
|
IP Logada |
|
|
congo
Usuario iniciado
Joined: 29 Julio 2010 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 5 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 12:45 |
|
a pesar do exposto no meu anterior comentario, señor laranxamekanica, debo aclarar que vexo absurdo o seu comentario. xa que o principipal error que cometeu o torrado antes mencionado, foi darlle en un principio a sua confianza a alguen coma vostede. xa que foi un dos pioneiros en levar esto o tacho. por non decir ``ó´´ pioneiro. coideseme a cachola anda
|
|
IP Logada |
|
|
Akeloutro
Joined: 04 Febrero 2005 Localización: Brazil Estatus On Line: No conectado Mensajes: 98 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 12:53 |
|
pero que pasou? deiro ten un equipo na segunda autonómica?ten xogadores pa afrontala?ten campo?cartos?...e que levades revolvendo na merda 2 meses,falar en septiembre cando teñades ou non motivos...e si algún de vos estuvo e xa non está demostrade no campo que valiades e non no foro agachados detras dunha pantalla...o tema aburre
|
|
|
|
|
IP Logada |
|
|
strong
Usuario iniciado
Joined: 23 Octubre 2007 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 2 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 13:50 |
|
akeloutro estoy de akuerdo contigo poner a pingar a alguien por aki es de cobardes si tan valientes son para andar a criticar porque no lo hacen a la cara yo pienso que alguno non faria mitad de lo que hizo el tal torrado ese habia que verlos a eyos en su lugar en vez de tanto criticar debian de informarse y ver todo lo k se hace por un club para que cuatro montes de mierde k n mueven un dedo se pogan a criticar listos si creeis que sois mejores o lo hariais mejor pork no os presentais a la presidencia o formais un equipo y lo teneis ahi y luego hablais yo estoy metido en un equipo y no es tan facil asi k probar y dejar de echar mierda k aburris listos y vuelvo repetir decirlo a la cara k esto es de cobardes
|
|
IP Logada |
|
|
leandro
Usuario iniciado
Joined: 29 Julio 2010 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 1 |
![]() Posted: 29 Julio 2010 a las 14:36 |
|
joder querido amigo laranxa ahora daseche por registrar usuarios novos pa poñer a parir a xente k vota todo un ano traballando pa k as cousas vallan o mellor posible. Non me esperaba menos de ti
|
|
IP Logada |
|
|
kopke11
Joined: 05 Febrero 2007 Estatus On Line: No conectado Mensajes: 342 |
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 09:58 |
|
???????????????????????????? porque non fostedes a asamblea de socios e criticabades alique è donde hai que facelo, en fin......
|
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
Joined: 13 Octubre 2006 Localización: Iraq Estatus On Line: No conectado Mensajes: 2520 |
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 11:34 |
-Esa confianza que vostede dí, déuseme fai cinco anos, cando non había nada feito. Agora calquera analfabeto é capaz de sacar as cousas adiante, ata vostede mesmo podería... |
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 11:41 |
De acordo co teu comentario, Akeloutro, non sendo que os q ahí arrriba falan (máis ben ornean)coñécenme ben e eu a eles non, ou sexa q son eles os q se agochan detrás dunha pantalla. Eu a cara déina, dóuna e daréina sempre, non todos poden dicilo mesmo |
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 11:46 |
A súa forma de actuar sí q é de cobardes, pódocho xurar... e repito, o tempo hai poñer a cada quen no seu sitio
|
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 11:59 |
Vamos por partes leandro: se o de rexistrar novos usuarios o dís por este foro, estás moi equivocado, eu nunca doblei nick ningún, podes consultalo cos administradores. É máis, non preciso facelo. O q teño q dicir dígoo e punto, pese a qn lle pese. Se o dís pola web deiro.mex.tl, aclároche que a páxina ten dous novos colaboradores q se ofreceron a botarme unha man. Boa xente q tamén está algo descontenta coa deriva q está tomando o Club; Se algún supera quenes son haberían de levarse unha boa sorpresa ( o primeiro sorprendido fun eu). Estamos nun país libre e cada un opina o q lle pete sempre q respete ós demáis, por suposto. A nosa intención non é ir contra o Deiro, todo o contrario, queremos q as cousas se fagan ben ¿ou pensas q nos demáis equipos non hai críticas os q os xestionan?. O q non te esperabas menos de mín xa mo explicarás
|
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 12:10 |
¿Q me queres facer entender, Kopke? ¿Q non sabes da "misa" nen a metade?... Eu sei q tí o sabes, ó mellor pensas q eu non, pero eu seina ben (dende mesmo ó outro día). E non veñas agora dicindo q non sabes de q estou falando, por favor, q tí xó sabías "antes de...". Xa q dís q as cousas hai q falalas onde hai q falalas, xa sabes, cando che vaia polo bar falamos... Por certo, tí non foches á asamblea de socios (anque sí q foi un "descoñecido" q nin sequer é socio, e con voz e voto, claro....) |
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 12:16 |
Exactamente, foron 7 á asamblea, o Venres ás oito e media da tarde (horario de palanquíns)...
Ala, o q queira xa pode seguir despotricando por aquí, seredes adecuadamente atendidos con moito gusto (cando teña tempo , claro...) |
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
|
laranxamekanica
Estrella de Arosa Fútbol
![]() Posted: 30 Julio 2010 a las 12:19 |
|
E non se me mosquear, hom... q isto non é nada, comparado co cariño dunha nai e a inmensidade do océano...
(lede a firma máis abaixo e respirade profundo:... reeeláx..relax,(repetide conmigo: .... reelax..relax, ....reelax..............................................................................................................................................) impresionante , verdade? Editado por laranxamekanica - 30 Julio 2010 a las 12:21 |
|
|
www.deiro.mex.tl
|
IP Logada |
|
| Página de 3 Siguiente >> |
|
||
Saltar foro |
Tu no puedes postear nuevos temas en este foro Tu no puedes repsponder a temas en este foro Tu no puedes borrar tus temas en este foro Tu no puedes editar tus temas en este foro Tu no puedes crear encuestras en este foro Tu puedes votar enencuestras en este foro |
|